Vakuutuksemme on voimassa 30 päivää. Jos ostoksestasi on kulunut 30 päivää, emme valitettavasti voi tarjota sinulle hyvitystä tai vaihtoa.

Jotta tuotteesi voidaan palauttaa, sen on oltava käyttämätön ja samassa kunnossa kuin sen vastaanotit. Sen on oltava myös alkuperäisessä pakkauksessa.

Useat tavarat on vapautettu palautuksesta. Helposti pilaantuvia tavaroita, kuten ruokaa, kukkia, sanoma- tai aikakauslehtiä ei voi palauttaa. Emme myöskään hyväksy tuotteita, jotka ovat intiimi- tai hygieniatuotteita, vaarallisia aineita tai syttyviä nesteitä tai kaasuja.

Navigointia sisältävän SD-kortin tulee olla käyttämätön, jotta se voidaan palauttaa. Valitettavasti emme voi hyväksyä SD-korttia, joka on aktivoitu ajoneuvossa, koska se on lukittu eikä sitä voi käyttää uudessa autossa.

Muita ei-palauttavia tuotteita:
Lahjakortit
Ladattavat ohjelmistotuotteet
Jotkut terveys- ja henkilökohtaiset hygieniatuotteet

Palautuksen viimeistelemiseksi tarvitsemme kuitin tai ostokuitin.

Älä lähetä ostostasi takaisin valmistajalle.

On tiettyjä tilanteita, joissa vain osittaisia palautuksia myönnetään (tarvittaessa)
Selkeitä käytön jälkiä sisältävä kirja
CD, DVD, VHS-nauha, ohjelmisto, videopeli, kasettinauha tai vinyylilevy, joka on avattu
Mikä tahansa esine, joka ei ole alkuperäisessä kunnossa, on vaurioitunut tai puuttuu osia syistä, jotka eivät johdu meidän virheestämme
Kaikki tuotteet, jotka palautetaan yli 30 päivää toimituksen jälkeen

Hyvitykset (jos sovellettavissa)
Kun palautuksesi on vastaanotettu ja tarkastettu, lähetämme sinulle sähköpostin, jossa ilmoitamme, että olemme vastaanottaneet palautetun tuotteen. Ilmoitamme sinulle myös hyvityksen hyväksymisestä tai hylkäämisestä.
Jos sinut hyväksytään, hyvityksesi käsitellään ja luottokorttiisi tai alkuperäiseen maksutapaasi lisätään automaattisesti hyvitys tietyn päivän kuluessa.

Myöhästyneet tai puuttuvat palautukset (tarvittaessa)
Jos et ole vielä saanut hyvitystä, tarkista ensin pankkitilisi uudelleen.
Ota sitten yhteyttä luottokorttiyhtiöösi. Voi kestää jonkin aikaa, ennen kuin hyvityksesi on virallisesti lähetetty.
Ota seuraavaksi yhteyttä pankkiisi. Käsittelyyn kuluu usein jonkin verran aikaa ennen kuin hyvitys lähetetään.
Jos olet tehnyt kaiken tämän, etkä ole vieläkään saanut hyvitystäsi, ota meihin yhteyttä osoitteeseen satnavupdate.fi@gmail.com.

Myyntituotteet (jos sovellettavissa)
Vain normaalihintaiset tuotteet voidaan hyvittää, alennustuotteita ei valitettavasti voi palauttaa.

Vaihto (jos mahdollista)
Vaihdamme tuotteet vain, jos ne ovat viallisia tai vaurioituneet. Jos haluat vaihtaa sen samaan tuotteeseen, lähetä meille sähköpostia osoitteeseen satnavupdate.fi@gmail.com.

Lahjat
Jos tuote merkittiin lahjaksi ostohetkellä ja lähetettiin suoraan sinulle, saat palautuksesi arvon vastaavan lahjahyvityksen. Kun palautettu tuote on vastaanotettu, sinulle lähetetään lahjakortti.

Jos tuotetta ei ostettaessa merkitty lahjaksi tai lahjan antaja oli lähettänyt tilauksen itselleen antaakseen sinulle myöhemmin, lähetämme lahjan antajalle hyvityksen ja hän selvittää palautuksesi.

laivaus
Palauttaaksesi tuotteen, sinun tulee lähettää tuote postitse osoitteeseen:

Lähetä meille sähköpostia  satnavupdate.fi@gmail.com ja annamme palautusosoitteen

Olet itse vastuussa tuotteen palautuksesta aiheutuneiden toimituskulujen maksamisesta. Toimituskuluja ei palauteta. Jos saat hyvityksen, palautuksen toimituskulut vähennetään hyvityksestäsi.

Asuinpaikastasi riippuen aika, joka voi kestää, ennen kuin vaihdettu tuote saapuu sinulle, voi vaihdella.

Jos lähetät yli 30 dollarin tuotteen, sinun kannattaa harkita jäljitettävän kuljetuspalvelun käyttöä tai kuljetusvakuutuksen ostamista. Emme takaa, että saamme palautettua tuotetta.